What to do with a complaint

Wat als ik toch een klacht heb?

We doen ons uiterste best om alle bestellingen netjes op tijd te regelen en te administreren. Mocht er nou toch iets misgaan en je hebt een klacht, dan gaan we uiteraard samen op zoek naar een oplossing. 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@bretellen-kopen.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je kunt ons daarvoor mailen op sales@bretellen-kopen.be en dan komen we er binnen een dag bij je op terug en kijken we gelijk wat we voor je kunnen doen om het op te lossen.

Wat als we er niet uitkomen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@bretellen-kopen.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

By using our website, you agree to the usage of cookies to help us make this website better. Hide this message More on cookies »